Treba mi sklonište od buke

30.01.2009., petak

DANAS U JEDNOJ SPLITSKOJ LJEKARNI

U ljekarnu ulazi muškarac u najboljim godinama i strpljivo stane u red iza bakice koja se drhtavo oslanja na svoj štap. Bakica kupi sebi kilu lijekova i s punom vrećicom krene ka izlazu nesigurnim korakom. Muškarac u najboljim godinama prekoračuje žutu liniju diskrecije, naslanja se na pult i pomalo zbunjenim, ali ipak glasom i tonom dobro odgojenog, obrazovanog građanina obrati se susretljivoj apotekarki.
- Dobar dan
- Dobar dan
- Molim Vas... imate li nešto za nos?
- Za nos? A što Vam treba... za što za nos... za dijete ili za odraslu osobu?
- Pa, znate... vidite... curi mi nos već par dana... pa nešto...
- Ah, u redu... imamo kapi ove, kapi one, sprej, inhalator... možda najbolje da uzmete ove kapi... i nekoliko puta na dan nakapajte u nos...
- Odlično, hvala, dajte mi molim Vas te kapi i dajte mi iste takve kapi za oči.
- Kako mislite - "iste takve kapi za oči"?
- Pa oči... i one mi cure već par dana, pa mi trebaju iste takve kapi, ali za oči.
- Ma čekajte, kako mislite cure vam oči?
- Pa cure... idu suze iz njih već par dana... al' ono... baš idu.
- Suze?
- Suze... da... baš idu, ne ono kad zasuze od vjetra ili kad upadne nešto u oko, nego baš ide iz njih kao da mi je glava rezervoar za suze. Ali veliki rezervoar. I propušta na jednom mjestu. A ako ga već imam, ne valja da propušta... trebat će još suza u životu... jel...
- Aha... razumijem donekle, ali...
- E, pa kad razumijete, dajte mi onda jedne takve kapi ili sprej ili što već imate
- Ali gospodine, ne ide to baš tako s kapima, sprejem ili što već... zašto mislite da Vam idu te suze, zbog nekog tužnog događaja ili zašto...?
- Ma zajebo me majstor – Osvrne se čovjek u najboljim godinama po ljekarni zbog izrečene psovke, ali u ljekarni na svu sreću nekakvo gluho doba i nema nikoga. Samo on i gospođa apotekarka
- Oprostite... što ste rekli?
- Zajebo me majstor
- Pa zbog majstora Vam idu suze? Pa kakav je to majstor?
- A kakav, kakav... pa majstor. Obični. Znate... imali smo dogovor za nekakve radove u stanu, to je sad malo duža priča znate... stan jedan, pa drugi, pa ovaj ću, pa onaj ću... I svaki put kad sam nešto zamišljao i planirao sam zvao majstora da dogovorim s njim nekakve radove. Znate kako je... uvijek nešto treba uraditi. I sad... nabavio sam ja taj stan... baš jedan u kojem nema puno za uređivanje. Nešto malo farbe i jedne stepenice koje vode u potkrovlje okrenut na drugu stranu... nekako bi bilo praktičnije... ma to Vam je posao od jednog dana, ništa posebno, već smo dogovorili taj posao...
- Da, razumijem, ali ako Vas je zeznuo taj majstor zašto ne pozovete drugog, barem majstora ima na sve strane...
- Ima gospođo draga, ima. Al nema ovakvog. Ovakvog nema. Posao od jednog dana smo zamislili drugačije znate... taj bi posao razvukli na barem jedan cijeli vikend i nekoliko gajbi pive. Dobro, imate li vi takve kapi za oči ili nemate?


Davore!
Kupio sam danas jedan od onih stanova o kojima smo pričali. Jedan koji ima terasu stvorenu za roštiljanje i odlaganje praznih boca. Jedan u kojem isto ovako, baš kao i ovdje ne smeta nikome dok trešti muzika ili se glasno brblja do kasno u noć. Onaj u kojem je samo one stepenice trebalo zaokrenut na drugu stranu. Jedan od onih koji me uvaljuje u govna financijska za slijedećih sto godina. Ali jedan u kojem bi se ludo provodili, jeli, pili, zvali sve one naše budale da nam se priključe... Ma znaš već. A te stepenice... pa to bi nas dvojica u par sati napravili. Korneliji bi rekli da je zapelo, da ima puno posla, da ne znamo ni sami kad će bit gotovo... a mi bi na terasi pili pivu za pivom, vrtili ćevape i banali forumaše koji nam se ne pridruže. I umjesto da te zovem i kažem kako držim ugovor u ruci, ja gnjavim ovu jadnu gospođu apotekarku, kojoj ništa nije jasno i ne može joj biti jasno.

Ma poserem se ja na takvu državu i na takvu medicinu i na takvu apoteku kad nema obične jebene kapi za oči.

- 16:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (7)

svakog dana... u isto vrijeme

LINK TO POST... Blogotomija

čega se sjećam...

link to media